برخورد با متخلفین

درگلکسی همواره مصممیم به بازیکنان آموزش داده و آنان را از اشتباهات خود آگاه سازیم چرا که هدف اصلی ما همواره پیشرفت سطح رول پلی تمام بازیکنانمان بوده؛ با درک این موضوع که اشتباهات همیشه بخشی از رول پلی می باشد. هرچند در مواردی که مشکلات حل نشده یا ادامه یابد موظفیم تصمیمات سخت تری اتخاذ کنیم.

برخورد با متخلفین پس نقض قوانین در دو دسته بندی Minor و Major قرار میگیرد. در بخش Minor معمولا به هشدار و مطلع ساختن بازیکن از اشتباه خود بسنده میکنیم هرچند درصورت ادامه دار بودن روند نقض قوانین نحوه ی برخورد ما از هشدار به اخطار تغییر خواهد کرد. در بخش Major اما معمولا بلافاصله به فرد اخطار داده خواهد شد در برخی موارد نیز بلافاصله و بدون اخطار تمام دسترسی های بازیکن بصورت دائم سلب می گردد.

انواع اخطار

درصورتی که اخطار دریافت کردید، ما به این نتیجه رسیده ایم که هشدار های ما برای برحذر داشتن شما از اشتباهات خود بی نتیجه بوده و یا شما با علم کامل از قوانین و به نیت سوءاستفاده از آن قانون شکنی کرده اید. که در دو حالت فوق گلکسی ناچار به برخورد با شما گشته است.

 

اخطار اول : 24 ساعت بن

اخطار دوم : 72 ساعت بن

اخطار سوم : 1 هـفتـه بــن

اخطار چهارم : 2 هفته بــن

لازم به ذکر است درصورت نقض قوانین و در نتیجه آن سلب دسترسی؛ گلکسی وجه پرداختی شما بابت خرید اشتراک را استرداد نخواهد کرد